پمپ پکیج شوفاژ دیواری

پمپ پکیج شوفاژ دیواری

نحوه کار پمپ پکیج و وظیفه آن

به منظور غلبه بر مقاومت (افت فشار) مسیر لوله کشی مدار گرمایش رادیاتور و مبدل صفحه ای از یک پمپ پکیج گردشی (سیرکولاسیون) در یک مدار بسته استفاده می‌شود.

پمپ ها بصورت تک دور یا 3 دور می‌باشند که در نوع 3 دور توسط یک کلید، چرخش پمپ برحسب دور در دقیقه قابل انتخاب است. نوع دیگری از این پمپ ها از نوع الکتریکی می‌باشد که با ایجاد سرعت متغیر ، پمپ به طور مداوم خود را با بار حرارتی مورد نیاز تأسیسات وفق می‌دهد و در نتیجه: 1- صرفه جویی در مصرف انرژی

2- کاهش صدای جریان

3- عدم نیاز به مداری بای پاس را به همراه دارد.

نکاتی در مورد پمپ ها

1-      هنگام نصب پکیج در مسیر برگشت در ورودی پمپ حتما از صافی استفاده نمایید.

2-       پس از نصب پکیج مسیر شوفاژ شستشو و تمیز گردد تا عاری از هرگونه براده و ضایعات خارجی گردد.

3-      قبل از راه‌اندازی دستگاه از عدم گیرپاژ پمپ اطمینان حاصل نمایید. بدن صورت که بوسیله یک آچار درپوش جلوی پمپ را باز کرده و سپس بوسیله یک آچار محور پمپ را به راست و چپ چرخانده تا از حالت گیرپاژ خارج شود.

4-      هنگام رسوب زدایی پمپ را از مدار خارج نمایید.

 

متن فوق از کتاب محمد ساعد کمالی “اصول و عملکرد پکیج شوفاژ دیواری” نوشته شده است.

 

پمپ پکیج ایران رادیاتور بوتان فرولی تعمیر پکیج در کرمان نمایندگی

اکثر پکیج های ایران رادیاتور از پمپ ویلو Willo استفاده مینمایند. مزیت پمپ ویلو نسبت به دیگر پمپ های موجود در بازار، کیفیت بالا میباشد. اما در حال حاضر به دلیل تحریم های ناجوانمردانه کشورهای غربی، شرکت ویلو آلمان قرارداد خود را برای فروش پمپ پکیج با شرکت های ایرانی به هم زده است. این در حالی است که پکیج های پرلا بوتان و تمام پکیج های فرولی برای پمپ سیرکولاتور با این شرکت قرارداد داشتند.

بقیه برندهای موجود در بازار مثل برند خوشنام بوتان، از پمپ گرندفوس برای گردش آب مدار استفاده مینمایند. مزیت پمپ گرندفوس نسبت به دیگر پمپ های سیرکولاتور، عمر بسیار بالا و رسوب نگرفتن آن بود. یکی از دلایل کیفیت بسیار بالای پکیج های بوتان، استفاده از پمپ گرندفوس میباشد.

در حال حاضر شرکت ایران رادیاتور از پمپ IRG که مخفف Iran Radiator Group است استفاده مینمایند. کیفیت این پمپ ها هم بسیار بالاست.

نوع دیگری از پمپ که کیفیت مناسبی ندارند، تحت برند شیمجه وارد ایران شده است. پمپ شیمجه قیمت بسیاری پایینی دارد اما بنا بر گزارش تیم فنی کرمان تاسیسات، کیفیت آن مانند پمپ های ویلو و گرندفوس نیست.

قیمت پمپ ویلو در حال حاضر 950 هزار تومان و قیمت پمپ گرندفوس در کرمان 700 هزار تومان است. پمپ شیمجه نیز قیمتی در حدود 500 هزار تومان دارد.

اگر پکیج شما نیاز به تعمیر دارد، میتوانید با شماره تلفن 09135824101 تماس حاصل فرمایید. همچنین با پر کردن فرم سفارش آنلاین تعمیرکار میتوانید برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمان، تعمیر پکیج بوتان در کرمان، تعمیر پکیج ایساتیس در کرمان، و تعمیر پکیج فرولی در کرمان ثبت سفارش نمایید.

 

نمایندگی ایران رادیاتور کرمان

برای استخدام یک سرویسکار پکیج از نمایندگی ایران رادیاتور کرمان کافیست با شماره 09135824101 تماس بگیرید و مشکل پکیج خود را بیان نمایید. در نهایت کافیست منتظر نمایندگی ایران رادیاتور کرمان باشید.تا به تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما بپردازد.

همچنین اگر پکیج بوتان در شهر کرمان دارید و نیاز به تعمیرات پیدا کرده است کافیست با نمایندگی بوتان کرمان 09135824101 تماس بگیرید و منتظر بمانید. تعمیر پکیج بوتان یکی از خدمات ارائه شده در سطح شهر کرمان میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید