نمایندگی اسپلیت گری کرمان 09135824101

نمایندگی اسپلیت گری کرمان 09135824101

یکی از اسپلیت های با کیفیت و پر استفاده در شهر کرمان، اسپلیت کولرگازی گری میباشد. اگر شما نیازمند تعمیرکار یا نصاب کولرگازی گری در کرمان هستید. در ادامه برای معرفی نمایندگی اسپلیت گری کرمان با ما همراه باشید. Split Gray air conditioner representative in Kerman

معرفی نمایندگی اسپلیت گری کرمان

شرکت لوازم الکتریکی گری gree بزرگترین شرکت تولید کننده تهویه مطبوع ( یعنی دستگاه های کولرگازی و اسپلیت) در دنیا میباشد و تا چند سال پیش، نمایندگی اسپلیت گری کرمان نیز فعالیت خوبی داشت. اما متاسفانه با شروع دوباره تحریم ها، بسیاری از دستگاه هایی اسپلیت و کولرگازی که وارد ایران شدند، تقلبی شدند اما همچنان میتوانید خدمات پس از فروش اسپلیت کولرگازی گری را در کرمان دریافت کنید.

این شرکت سیستم های تهویه مطبوع مختلفی تولید میکند که از بین انواع آن میتوان به کولرگازی دیواری گری، کولرگازی ایستاده گری، کولرگازی پرتابل گری، سیستم های مولتی و پرده هوا اشاره کرد. در نظر داشته باشید که رتبه اول فروش کولرگازی و اسپلیت در دنیا متعلق به شرکت گری میباشد.

 انواع اسپلیت گری: 

مدل های نمایندگی اسپلیت گری کرمان : محصولات اسپلیت گری در کرمان به چند نوع دسته بندی میشوند که میتوان دسته بندی های کولرگازی اینورتر گری یا بدون اینورتر، کولرگازی اسپلیت دارای حالت سرد و گرم ( تابستانه و زمستانه) و یا موتور بزرگ و موتور روتاری تقسیم نمود.

اسپلیت هایی که عدد 4 را دارند به این معنی هستند که با مبرد r410 کار میکنند. این مبرد لایه اوزون را تخریب نمیکند و مصرف برق کمتری نسبت به مبرد r22 دارد. اسپلیت کولرگازی هایی که موتور سنگین هستند، فقط حالت سرمایش دارند و به علت داشتن کندانسور (رادیاتور بیرون) بزرگتر و موتور پیستونی، میتوانند دماهای بسیار گرم کار کنند و دوام بیاورند.

نمایندگی کولر گازی اسپلیت در کرمان

اسپلیت کولرگازی گری کرمان فقط سرد : جی ماتیک و جی فور ماتیک  split air conditioner Gree g matic and g4 matic

اسپلیت گری کرمان سرد و گرم: اس فور ماتیک، ای ماتیک، اکسنت، دی ماتیک، کیوماتیک

علاوه بر این موارد، اسپلیت گری کرمان؛ اسپلیت کولرگازی پرتاب نیز دارد. این دستگاه ها معمولا 12000 بی تی یو ظرفیت دارند و به راحتی جا به جا میشوند. فقط کافیست لوله دوکش آن ها را که باد گرم کندانسور را منتقل میکند، به بیرون هدایت کنید و مطمئن شوید این لوله به خوبی عایق شده است.

برای مشورت راجع به نمایندگی اسپلیت گری در کرمان با شماره 09135824101 تماس حاصل نمایید.

این پست دارای 2 نظر است

  1. محمد رضا فلکی

    با سلام وخسته نباشید از مطالب مفید شما اسپیلت مدل بلو استار دارم موقع نصب ازطرف نمایندگی سیم ارت را فراموش کردن وصل کنن اگه امکان داره راهنمایی کنید و متاسفانه پنل بیرونی برق داره با نمایندگی هم در کرمان تماس گرفتم متاسفانه هیچ اقدامی صورت ندادن وخود نصاب که از طرف نمایندگی برای نصب تشریف آوردند و حتی هزینه رفتوبرگشت راازبنده دریافت نمودن به گفته خود نصاب فراموش کردن وصل کنن سیم ارت وصل کنن و متاسفانه نمایندگی هم همکاری نمیکند و پنج ماه به بنده هیچ جوابی ندادن ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. به وسیله یک مولتی متر، اختلاف ولتاژ بدنه یونیت خارجی با هر کدام از سیم های فاز و نول را بسنجید. اگر این اختلاف در حد کمی باشد، کافیست از ترمینال ارت در یونیت خارجی یک سیم (تریجیحا با سطح مقطع بزرگتر از سیم نول) به ارت داخل یکی از پریز های برق به طور روکار وصل کنید.
      اگر اختلاف ولتاژ زیاد است، مشکل از جای دیگری است.

دیدگاهتان را بنویسید