تعمیر پمپ آب در کرمان 09135824101

تعمیر پمپ آب در کرمان 09135824101

 تعمیر پمپ آب خانگی در کرمان یکی از خدماتی است که توسط تعمیرکار پمپ آب در شهر کرمان ارائه میشود. به این ترتیب اگر پمپ آب خانه شما مشکل پیدا کرده است و به خاطر وجود خرابی پمپ آب، به دنبال سرویسکار پمپ آب در کرمان میگردید، جای درستی آمده اید.

پمپ آب خانگی چیست؟

یکی از لوازم پر کاربرد در زندگی های امروزی، پمپ آب خانگی میباشد. مخصوصا در شهری مانند کرمان که فشار آب در بسیاری از محله ها کم است، وجود پمپ آب الزامی میباشد. پمپ آب خانگی وسیله ای است که به کمک نیروی الکتریکی، آب شهر را مکش نموده و به داخل ساختمان میفرستد.

به طور معمول مجموعه پمپ آب متشکل شده است از خود پمپ، منبع آب، منبع انبساط، پنج راهه آب، کلید اتومات و فشار سنج آب. هر کدام از این قطعات ممکن است مشکل خاص خود را داشته باشند. به طور معمول نیز باد منبع انباسط بالای پمپ هر شش ماه یک بار کم میشود و نیاز به شارژ باد مجدد دارد. علاوه بر این به علت کارکرد زیاد کلید اتومات پمپ، تعداد خرابی های کلید پمپ زیاد است مخصوصا اگر این کلید ها از جنس بی کیفیت معمول باشند.

باد منبع انبساط ( مخزن پمپ ) چقدر باید باشد؟

بستگی به میزان ارتفاع آخرین مصرف کننده، باد داخل مخزن انبساط پمپ آب خانگی متفاوت است. به این ترتیب که فشار باد داخل این منبع باید دقیقا دو پی اس آی کمتر از آخرین مصرف کننده باشد. با این حال به سصورت حساب سر انگشتی، میتوان منبع آب پمپ را 32 پی اس آی باد نمود.

نمایندگی تعمیر پمپ آب در کرمان را چه کسی دارد؟

پمپ های آب معمولا نمایندگی خاصی ندارند. البته بعضی از موارد خاص و برند ممکن است خدمات پس از فروش به صورت نمایندگی در کرمان داشته باشند اما در اکثر موارد، تعمیر پمپ آب توسط سرویسکار یا تعمیرکار پمپ آب سیار در کرمان انجام میشود.

مشکلات معمول برای تعمیر پمپ آب در کرمان

1.      پمپ یک سره کار میکند و خاموش نمیشود: 

      یکی از مشکلات معمول در خرابی پمپ های آب خانگی، یک سره کارکردن آن ها است. اگر پمپی به طور دائم کار کند اما مصرف کننده ای نداشته باشد، آسیب جدی خواهد دید. معمولا علت اصلی این مشکل، خراب شدن کلید ست کنترل پمپ ( کلید اتومات) پمپ میباشد. علت معمول دیگر این است که پمپ نمیتواند به فشار تعیین شده برسد و دائم کار میکند. در صورت وجود این مشکل بهتر است با تعمیرکار پمپ آب در کرمان تماس بگیرید.

2.      صدای پمپ زیاد است و اعصابتان را به هم ریخته است:

      یکی دیگر از مشکلات معمول پمپ های آب خانگی در کرمان، به صدا افتادن آن ها است. با یک سرویس ساده میتوانید صدای پمپ را کم کنید.

3.      از تنظیم خارج شدن پمپ آب :

      معمولا هر شش ماه یک بار پمپ آب خانگی از تنظیم خارج میشود و علت آن کم شدن باد داخل مخزن انبساط است. بهتر است به طور دوره ای یک تعمیرکار پمپ آب خانگی در کرمان به پمپ خانه شما سر بزند و سرویس های دوره ای را انجام دهد.

4.      بیش از حد خاموش و روشن شدن پمپ آب: 

    این هم مربوط به تنظیم نبودن یا بیش از حد قوی بودن پمپ آب است. بنا براین باید یک تعمیرکار یا سرویسکار پمپ در کرمان برای تنظیم فشار پمپ آب خانگی به  خانه شما بیاید.

 

 

اگر در شهر کرمان زندگی میکنید و فشار آب خانه شما مناسب نیست ، اگر پمپ آب خانگی شما یک سره کار میکند ، اگر پمپ خانه شما به تعداد زیاد خاموش و روشن میشود، با کرمان تاسیاست تماس بگیرید و منتظر تعمیرکار و سرویسکار پمپ آب در کرمان باشید. همچنین اگر نیاز به نصاب پمپ آب خانگی در کرمان دارید و یا به دنبال نصاب منبع آب میگردید هم میتوانید با کرمان تاسیسات تماس بگیرید. 

این پست دارای 4 نظر است

  1. محمد علی

    سلام پمپ ابleoخوب کار نمیکند و قطع و وصل میشود

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. به احتمال بسیار زیاد منبع انبساط کم باید شده است. آن را باد کنید درست میشود.

  2. مجید حسینی

    سلام سوییچ پمپ وقتی چند بار پمپ کار میکند پلاتین میچسباند دلیلش چی میتونه باشه

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. محل اتصال خال زده است. با سمباده و اسپری ناهید آن را تمیز کنید، حدود شش ماه ببشتر کار میکند.

دیدگاهتان را بنویسید