کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور – ارور پکیج ایران رادیاتور

کد خطاهای پکیج ایران رادیاتور – ارور پکیج ایران رادیاتور

کد خطای پکیج ایران رادیاتور به همراه توضیح کامل

در این متن با کد خطای پکیج ایران رادیاتور آشنا میشوید. در پکیج های آنالوگ ایران رادیاتور اگر مشکلی به وجود بیاید، چراغ های ال ای دی LED روی دستگاه شروع به چشمک زدن سریع میکند. هر کدام از این چشمک ها معرف یک مشکل در دستگاه میباشند. در ادامه هر کدام از ارورها را بررسی میکنیم و علت احتمالی به وجود آمدن آن ارور را میخوانید. همچنین اگر نیاز به کد خطای پکیج بوتان دارید میتوایند روی این متن کلیک کنید.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور 40 70 :

ارور (کد خطا) چهل هفتاد که به معنی چشمک زدن سریع چراغ های 40 و 70 است نشان دهنده­ی کمبود بیش از حد فشار آب در مدار رادیاتورها میباشد. اگر با این این ارور مواجه شدید اول از همه باید به درجه شیشه­ای دستگاه نگاه کنید. این درجه که مانومتر فشار آب نام دارد، وظیفه­اش نشان دادن مقدار آب در مدار رادیاتورها است. فشار آب پکیج باید همیشه بین اعداد 0.7 تا 1.5 بار باشد. اگر فشار از این مقدار کمتر باشد، به پمپ دستگاه پکیج فشار وارد میشود و اگر بیشتر از حد مجاز باشد، خطر ترکیدگی لوله و رادیاتور ها وجود دارد. این ارور در دستگاه های بوتان نیز با علائم دیگری نشان داده میشود.

 

  برای رفع ارور 40 70 کافیست شیر پرکن پکیج که یک شیر آبی و یا یک شیر مشکی گرد است را باز کنید تا درجه بار به مقدار تعریف شده برسد و برد الکترونیک اجازه ادامه کار و تشکیل شعله را بدهد. پکیج ایران رادیاتور دارای سیستم فشارسنج است و اجازه نمیدهد که دستگاه در فشار پایین کار کند.

 

    اگر شیر پر کن را باز کردیم و درجه بالا نرفت چه؟

در این حالت سه اتفاق ممکن است:

1.      گرفتگی مسیر شیر پر کن

2.      گرفتگی مسیر مانومتر

3.      کمبود فشار آب کل ساختمان

 

به این ترتیب باید به یک تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در کرمان زنگ بزنید تا با کارشناسی خود مشکل را برطرف نماید.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور 70 80 :

کد خطای بعدی که در موارد بسیاری نشان داده میشود، ارور هفتاد هشتاد است که با چشمک زدن همین چراغ ها مشخص میشود. این ارور در پکیج ایران رادیاتور به معنی تشکیل نشدن یا تشخیص نشدن شعله توسط میله یون میباشد. اگر به هر دلیلی شعله تشکیل نشود و یا تشخیص داده نشود، ارور 70 80 روی برد الکترونیک پکیج ایران رادیاتور نشان داده میشود. دلایل احتمالی تشکیل نشدن شعله در پکیج موارد زیر است:

1.      قطع شدن گاز خانه

2.      خرابی شیر کنترل گاز داخل دستگاه

3.      خرابی و یا ضعف جرقه زن

4.      خرابی و ضعیف شدن میله یون

5.      خراب شدن برد الکترونیک

برای رفع این خطا بهتر است اول وصل بودن گاز خانه و فشار آن را چک کنید. اگر از بابت وصل بودن فشار گاز مطمئن شدید بهتر است یک مرتبه دکمه ریست روی دستگاه (کنار چراغ قرمز) را فشار دهید تا دستگاه مجددا راه اندازی شود. اگر مشکل حل نشد، بهتر است با نمایندگی ایران رادیاتور در کرمان 09135824101 ​تماس حاصل فرمایید تا با ارسال کارشناس خدمات پس از فروش ایران رادیاتور محل عیب پیدا شود. در اکثر مواقع، جرقه زن عمر خود را از دست داده و یا برنر و یون دستگاه نیاز به سرویس دارد.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور 40 70 80 :

این ارور با روشن شدن چراغ های چهل، هفتاد و هشتاد نمایان میشود. چشمک زدن سریع این چراغ ها به معنی جوش آوردن آب داخل پکیج میباشد. اگر به هر دلیلی آب داخل مبدل (رادیاتور) اصلی پکیج دور نزند، بعد از مدتی کار کردن دما و فشار داخل مبدل به شدت بالا میرود. اگر گرفتگی خیلی شدید باشد با تشکیل شعله صدای بوق قطار و سپس یک صدای مهیب ترسناک از پکیج بیرون میاید. به علت گرمای بیش از حد، سنسور بی متال 105 درجه که روی مبدل پکیج نصب شده است مسیر را قطع میکند تا دستگاه دیگر ادامه ندهد. در نتیجه موارد زیر میتواند علت نمایان شدن این ارور باشد:

1.      رسوب داخل مبدل اصلی

2.      رسوب شدید داخل رادیاتورها

3.      بسته بودن شیر رادیاتورها

4.      خراب شدن پمپ سیرکولاتور پکیج

 

5.      خرابی سنسور بی متال 105 درجه

 

برای رفع این مشکل چه باید کرد؟

چنانچه با این ارور مواجه شدید باید حدود ده دقیقه صبر کنید تا بتوانید دستگاه را با عمل ریست کردن، مجددا راه اندازی کنید، زیرا حدود ده دقیقه زمان میبرد تا سنسور بیمتال (سنسور حد) خنک شود و دستگاه اجازه کار کردن را داشته باشد. پس از این که بی متال خنک شد و دستگاه اجازه­ی روشن شدن مجدد را داد، اول از همه مطمئن شوید که شیر بالا و پایین رادیاتورها باز است و آب میتواند داخل رادیاتور دور بزند. اگر از باز بودن شیر رادیاتورها نیز اطمینان حاصل کردید احتمالا یا رسوب وجود دارد، یا پمپ دستگاه گریپاژ کرده و یا پمپ سوخته است. در این حالات بهتر است با شماره 09135824101  نمایندگی ایران رادیاتور کرمان تماس بگیرید تا استادکار ایران رادیاتور به محل شما اعزام شود و با کارشناسی، عیب را برطرف نماید.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور 40 80 :

این ارور، خطایی است که فقط در پکیج های بدون فن ایران رادیاتور نشان داده میشود. زمانی که چراغ های چهل و هشتاد در پکیج ایران رادیاتور چشمک بزند به این معنی است که سنسور دود، در حالت قطع قرار گرفته است و به دستگاه اجازه فعالیت را نمیدهد. اما در چه مواردی سنسور دود فعال میشود و ارور 40 80 نمایان میگردد؟

1.      مسیر دودکش گرفته باشد.

2.      مسیر دودکش استاندارد نباشد (دارای طول افقی زیاد یا با شیب منفی و بیش از یک عدد زانو باشد)

3.      کلاهک اچ در پشت بام افتاده باشد و این باعث شود که باد داخل لوله بپیچد.

4.      فین های رادیاتور (مبدل) اصلی دوده گرفته است.

5.      سنسور دود خراب شده باشد.

6.      در مواردی بسیار نادر، هر دو ترمیستور دستگاه خراب شده باشند.

برای رفع این ارور چه باید کرد؟

اگر پکیج شما ارور 40 80 داد، یعنی چراغ های چهل و هشتاد به حالت چشمک زن سریع درامدند اول از همه باید مطمئن شوید که مسیر دودکش کاملا باز است. بهتر است این کار را به یک متخصص بسپارید تا با انجام تست دود و تست استکان، از باز بودن مسیر اطمینان حاصل کند. سپس باید صبر کنید تا سنسور دود (بی متال 75 درجه) خنک شود تا دستگاه اجازه ریست کردن  بدهد. بعد از خنک کردن و ریست دستگاه اگر ارور برطرف شد یعنی سنسور دود سالم است و احتمالا مبدل اصلی پکیج دوده گرفته است. برای زدودن دوده از مبدل اصلی پکیج بهترین کار شستن رادیاتور پکیج با بلوئر یا کارواش صنعتی است. اما اگر ارور برطرف نشد، سنسور دود دستگاه خراب شده است و در حالت همیشه باز قرار گرفته است. متخصصین و تعمیرکاران پکیج ایران رادیاتور در کرمان میتوانند تست قطعات را در حضور مشتری انجام دهند. برای استخدام تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور در کرمان کافی است با شماره 09135824101 تماس حاصل فرمایید.

کد خطای پکیج ایران رادیاتور 50 80، و 70 80 :

            چشمک زدن چراغ های پنجاه هفتاد و پنجاه هشتاد در پکیج ایران رادیاتور نشان از خرابی ترمیستور NTC آب گرم مصرفی است و در اغلب موارد، باید این سنسور (که نام دیگرش سنسور آب گرم مصرفی است) تعویض گردد. 

کد خطای پکیج ایران رادیاتور 50  70 80، 50 60 :

            چشمک زدن چراغ های پنجاه، هفتاد و هشتاد در پکیج ایران رادیاتور نشان از خرابی ترمیستور NTC شوفاژ است و در اغلب موارد، باید این سنسور (که نام دیگرش سنسور شوفاژ است) تعویض گردد. 

کد خطای پکیج ایران رادیاتور 40 60 70 و ارور 40 60 80 :

روشن شدن چراغ های چهل شصت و هفتاد و یا چهل شصت و هشتاد نشان از خرابی مجموعه پرشر دود و فن دارد. این ارور (کد خطا) فقط در پکیج های فندار ایران رادیاتور نمایان میشود. اگر با این ارور ها مواجه شدید ممکن است موارد زیر به کمکتان بیاید:

1.      خرابی پرشر سوئیچ دود

2.      خرابی فن

3.      مشکل داشتن برد پکیج

برای رفع این عیب چه باید کرد؟

اول از همه باید یک پرشر دود جدید را به دستگاه متصل کرد تا مطمئن شوید مشکل از پرشر دود نیست. دوم این که گاهی اوقات به خاطر کثیف شدن و سرویس نشدن طولانی مدت فن پکیج، فن گیر میکند و موتور آن نمیتواند پروانه را بچرخاند، در این حالت بهترین کار شستن فن با اسپری لوبریکنت میباشد. اگر پروانه فن مشکلی ندارد و فن را مستقیم به برق زدید و کار کرد مطمئن باشید که مشکل از برد پکیج است. بهتر است یک تکنسین پیکج ایران رادیاتور در کرمان، به سراغ دستگاهتان بیاید و رفع عیب کند. برای این کار کافیست با شماره تلفن 09135824101 ، خدمات پکیج ایران رادیاتور در کرمان تماس حاصل فرمایید.

وظیفه کرمان تاسیسات: از میان بردن کد خطای پکیج ایران رادیاتور

تیم فنی کرمان تاسیسات مفتخر است با تجربه ده ساله برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور کرمان، خدمتگذار شهروندان کرمانی باشد . آدرس ایران رادیاتور کرمان: خیابان 24 آذر بعد از مسجد برخوردار. برای تعمیر پکیج خود در شهر کرمان کافیست با شماره تلفن 09135824101 تماس حاصل فرمایید.

همچنین دیگر نگران قیمت بالای برد الکترونیک پکیج ایران رادیاتور خود نباشید. کرمان تاسیسات، با استفاده از باکس تستر و خدمات الکترونیکی خود، برد پکیج شما را تعمیر و بعد از تست کامل ب شما تحویل میدهد. برای تعمیر برد پکیج در کرمان کافیست با شماره 09135824101 تماس حاصل فرمایید.

 

            کلمات کلیدی:

1.      تعمیر پکیج در کرمان 09135824101 

2.      تعمیر پکیج ایران رادیاتور (ایرانرادیاتور کرمان)

3.      نمایندگی پکیج بوتان در شهر کرمان (بوتان کرمان)

4.      نمایندگی ایران رادیاتور در کرمان

5. کد خطای پکیج ایران رادیاتور

 

 

این پست دارای 58 نظر است

  1. ارمان

    سلام خطایe2میاره پکیج ماچن روزه خریدیم راه گازهم تست کردیم مشکلی نداره

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. برای پکیج های نو خطای تشکیل نشدن شعله طبیعی است، کافیست سر جرقه زن را یک تا دو میلیمتر بالا ببرید.

  2. پارسا

    با سلام و خسته نباشيد پكيج ما از عصر چراغ هاش به صورت ٢ تايي حركت مي كنن ٣٠٤٠/٥٠٦٠/٧٠٨٠ و از اول ، و هرچي ريست کرديم دستگاه رو درست نشد ، آب گرم داريم اما شوفاژ نداريم ، ممنون ميشم راهنمايي كنيد

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. میکروسوئیچ دستگاه شما روی حالت آب گرم گیر کرده است.

  3. علی

    پکیج ما همین ارور میده اما برعکس شوفاژ داریم آبگرم مشکل پیدا کرده ؟!!

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. ممکن است مدار مربوط به آب گرم رسوب داشته باشد.

  4. بنفشه

    سلام
    من پکیج ایران رادیاتور مدل m24 فن دار دارم . تعمیرکار هفته پیش اومد و دستگاه رو کامل سرویس کرد. حالا از داخل دستگاه صدای جیرجیر شنیده میشه. از تعمیرکار پرسیدم گفت چون قطعات روغن کاری شده این صدا رو میده . خواستم ببینم آیا این صدا طبیعیه یا خیر؟ سوال دومم درباره کد اروره . چراغ عدد ۳۰ به طور ثابت روشنه ولی چراغ ۴۰ در زمان روشن شدن اتومات چشمک می زنه . آیا این طرز کارکرد چراغ هم عادیه ؟ آیا روشن شدن انفجاری دستگاه عادیه ؟
    با تشکر

    1. کرمان تاسیسات

      اگر صدا تا ده روز دیگر از بین رفت مشکلی نیست. روشن شدن انفجاری دستگاه له علت تنظیم نبودن دهنه جرقه زن است. خاموش و روشن شدن چراغ چهل به خاطر این است که گرمایش شوفاژ را روی مینیموم قرار داده اید و مشکلی از این بابت نیست.

      1. ابدال زاده

        پکیج M24FF ایران رادیاتور ما درجش به ۳ میرسه و چراغ هاش دوتا دوتا چشمک میزنه ولی اب ولرمه
        علت چیه ؟

        1. کرمان تاسیسات

          اون درجه که به سه میرسه، فشار مدار است ربطی به گرمای آب خروجی ندارد. این که آب ولرم است و داغ نمیشود میتواند چند علت داشته باشد، یکی از علت ها رسوب مبدل ثانویه است.

      2. ناشناس

        سلام
        پکیچ ایران رادياتور، مشکل این که تمام درجه های شوفاژ همزمان روشن میشه و شروع بکار میکنه بعد چند ثانیه خاموش میشه مشکل کجاست؟

        1. کرمان تاسیسات

          سلام آب خوب دور نمیزند (رسوب، بسته بودن رادیاتور ها، پمپ)

  5. رضا

    سلام پکیج ما چراغ های 50 و 60 روشن خاموش میشه. مشکل کجاس

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. ترمیستور خراب شده است و باید تعویض گردد.

  6. نسرین

    ماچندروز مسافرت بودیم حالا که برگشتیم E1رونشون میده و کارنمیکنه علت چیه؟،؟

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. اگر پکیج ایران رادیاتور است باید فشار آب را روی 1.5 تنظیم کنید. در ویدیوهای مقاله تعمیر پکیج ایران رادیاتور میتوانید ببینید.

  7. شهيدي

    بسيار ممنون از راهنماييهاي مفيدتون

    1. کرمان تاسیسات

      خواهش میکنم

  8. عطا

    با سلام و خسته نباشید
    من دوروز هست پکیج m24 ff خریدم
    در حین این که کار میکنه صدای زوزه میده
    مشکل چی میتونه باشه؟
    در ضمن وقتی کمی گوشه راست وبالا پکیج رو از روی بدنه فشار میدم صدا کمت میشه لطفا راهنمایی کنید

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. ضدا ممکن است از فن پکیج یا کج بودن مبدل باشدو احتمال کج بودن مبدل بیشتر است، با گارانتی تماس بگیرید.

  9. عطا

    سلام مجدد
    نظرتون درمورد پکیج برای خونه دوبلکس چیه
    کار میکنه یا نه؟
    یا کلا اشکالش چیه؟

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. به پمپ پکیج خیلی فشار میاد. حتما یک پکیج در طبقه پایین و یکی در طبقه بالا تصب کنید

    2. امید

      سلام
      پکیج ما
      جفت جفت روشن میشه علت چی هست

      1. کرمان تاسیسات

        وقتی شیر آب گرم باز کنید دو تا دو تا رقص نور دارید.

  10. هادی جلیلی خواه

    با سلام
    حدود ۲ سال پیش پکیج ایران رادیاتور ۲۴هزار خریدم که نصاب پکیج شرکت بوتان برای نصب آمده بود و ضمانت نامه رو هم مهر و امضا زدن و تحویل خانمم دادن بنده هم نبودم. عید ۹۹ پمپ آب پکیج خراب شد شرکت ایران رادیاتور تماس گرفتم برای استفاده از گارانتیش که گفتن پکیج ما ثبت نشده با نصاب تماس گرفتم گفت من کاره ای نیستم و نصاب پکیج بوتان هستم. خلاصه هردو طرف بنده رو پیچوندن پاسخگو نشدن. الان با شروع فصل سرما پمپ آب خیلی صدا میداد که تعمیر کردم بهتر شد چون خودم تعمیرکار لوازم خانگی هستم. میخاستم پکیج رو هواگیری کنم حواسم پرت شد و فشار از ۴ هم گذشت و آب از شیر تخلیه پاشید روی قطعات پکیج حالا از همون شب پکیج رو روشن میکنم پمپ آب و فن یکسره شده و زمانیکه ولوم آب گرم رو مثلا روی ۲ میذارم و ولوم رادیاتورها کاملا بسته هست کل پکیج روشن میشه یکسره کار میکنه انگار ولوم رادیاتور ها بازه و اونها رو تا دمای ۶۰-۷۰ درجه میرسونه البته بنظرم اگر خاموشش نکنم دماش بیشتر هم میشه. میخاستم لطف کنین بگین مشکلش چیه؟ تمامی اتصالات و قطعات رو خشک کردم حتی ۲ روز اصلا روشن نکردم تا خشک بشه. اوضاع مالی هم افتضاح و خرج و مخارج زندگی و پکیج هم بالاس. اگر امکانش هست بنده رو راهنمایی کنید تعمیرش کنم از اون طرف هم کلاه بزرگی سرم گذاشتن هم شرکت ایران رادیاتور که نصاب خودشون رو نفرستادن و هم اون نصاب شرکت بوتان که خدا لعنتش کنه. خیلی ممنون

    1. کرمان تاسیسات

      اینایی که تعریف کردید نشون از مشکل نیست. همه رادیاتور ها رو ببندید یکی رو باز بگذارید پکیج رو روشن کنید. ببینید به دما میرسونه یا نه. پمپ در حالت زمستانه دائم الکاره نگران نباشید.

  11. امین

    با سلام و خسته نباشید.
    میخواستم بدونم روشن ماندن چراغ ۳۰ و ۴۰ بدون چشمک زدن نشونه ی چیه…اول چراغ ۳۰ روشن میشه و بعد مدتی چراغ ۴۰ و هر دو دیگه تا آخر روشن میمونن اابته چشمک نمیزنن و ثابت روشنن،پکیجمونم ایران رادیاتور هست.
    ممنون ک پاسخگو هستین.

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. دستگاه هیچ مشکلی ندارد. این روشن بودن یعنی دمای آب مدار رادیاتور ها به چهل رسیده است.

  12. امیر

    سلام پکیج ما چراغ ۳۰ تا ۸۰ ثابت روشنه بعد یواش یواش تا ۶۰ میاد ثابت میمونه ولی چشمک نمیزنه دیگه از ۳۰ تا ۶۰ ثابت روشنه علت چی هست ممنون

    1. کرمان تاسیسات

      دستگاه سالمه. روشن شدن چراغ ها یعنی دمای آب خروجی از پکسج شصت درجه است.

  13. امیر

    سلام پکیج دیر روشن خاموش میکنه الان درجه گرمایشیش هم یکی مونده تا ماکسیمم گذاشتم روشنم که میشه زود خاموش میشه چراغ از ۳۰ تا ۸۰ هم روشنه ولی چشمک نمیزنه بعد یواش یواش تا ۵۰ میاد به نظرم خیلی داغ هم نیسن شوفاژها فشار هم تا نزدیکای ۲ هست

    1. کرمان تاسیسات

      دلیل این که خیلی رادیاتور ها گرم نیستن اینه که آب دور نمیزنه و این یعنی رسوب داری

  14. خیرخواه

    سلام پکیج ما ایران رادیاتور هست وقتی درجه شوفاژ ها را باز میکنم عدد های ۳۰و۴۰و۵۰ روشن میماند بدون چشمک زدن در ضمن از کناره های کوره شعله بیرون میزند من شیراز هستم کجا میشه از نسوزها تهیه کرد اگر علتش این باشه
    ممنون میشم جواب بدهید

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. روشن ماندن چراغ ها یعنی دما تا آن حد رسیده. مثلا اگر تا چراغ 50 رئشن میشود یعنی آب مدار شوفاژ شما در حال حاضر 50 درجه است.
      از کنار کوره شعله بیرون میزنه؟ این خیلی خطرناکه. احتمالا دودکش گرفته.
      حتما باید سرویسکار مجاز شرکت بیاری چک بکنه.
      باز هم تاکید میکنم، این کار خیلی مهمه چون خطرناکه و ممکنه باعث مرگ بشه. حتما سرویسکار مجاز شرکت رو بیارید پای دستگاه.

  15. علی پور

    سلام خسته نباشد پکیج ما 3 ماه خریداری شده الان چراغ هاش چشمک میزنه فکر کنم تعداد زوج و اینکه مشعل روشن نمیشه و آب گرم نداریم و رادیاتور هم ولرم هستش بنظرتون مشکل کجاست

  16. حسام

    سلام و عرض خسته نباشید
    ما پکیج 28 ff رو نصب کردیم و آب سرد و گرم میشه و چراغ شفاژ چشمک میزنه و شفاژ سرد شده.علت چیه از نظر شما؟؟؟

    1. کرمان تاسیسات

      ارور هم میدهد؟

  17. Ali

    مطالب عالی بود ممنون

  18. سعید

    سلام خسته نباشین ما پکیج m24 ایران رادیاتور داریم فقط زمانی به ما آب داغ مصرفی میده که حتما پکیج شوفاژ روشن باشه علتش چیه ممنونم

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. مشکل از پاره شدن پرده دیافراگم پکیج میباشد.

  19. 111

    سلام پکیج ما ایران رادیاتور هست
    وقتی آب گرم را باز میکنیم دوتا دوتا 30-40 بعد 50-60 بعد 70-80 چشمک میزنه و تا وقتی آب گرم بازه دوتادوتا چشمک میزنه و آب گرم و سرد میشه
    راه حلش چیست؟

    1. کرمان تاسیسات

      داشتن رقص نور وقتی آب گرم را باز میکنید طبیعی است.

  20. علی

    سلام.
    پکیج ایران رادیاتور چراغ ۴۰ ۷۰ چشمک میزنه. بار روی یک و نیم هست. دیافراگم کوچک را هم عوض کردم. شافت دیسک خیلی بیرون نمیاد یعنی کم بیرون میاد که میکروسوییچ را درگیر کنه. بلوک رفت را هم کاملا تمیز کردم. هیچ اشکالی در دیافراگم. بلوک رفت هم کاملا بازه. فقط دیسک خیلی بیرون نمیاد. ایا ایراد میتونه از ضعیف شدن پمپ باشه یا از بای پس.
    لطفا راهنمایی کنید
    ممنون

    1. کرمان تاسیسات

      سلام.
      میکروسوئیچ را جدا کنید و یک چوبکریت در آن فرو کنید تا وصل شود و ارور ندهد. همزمان؛ دستگاه را روی حالت زمستانه قرار دهید و با انبردست، شافت را بیرون بکشید و دو دقیقه صبر کنید سپس مشکل حل میشود.

  21. محمد ابراهیم زاده

    با سلام پکیج ایران رادیاتور دارم یکسال نصب گرم ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ میدهد تعمیرکار آمد آنرا دوشیلنگه کرد ولی بعد از ۵ماه‌دوباره همان ارور را میدهد و آب سرد میشود ایراد از چه چیز است افت فشار آب یا مورد دیگر؟

    1. کرمان تاسیسات

      احتمالا پرشر دود ضعیف است یا مبدل خاک زیادی دارد.

  22. پدرام محمدی

    باسلام و تشکر بابت مطالب مفیدتون . پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff ی داریم که دقیقا دوسال از نصب ان می گذرد. حال که روی حالت زمستان قرار داده و فقط سه رادیاتور از ۶ رادیاتور را باز گذاشته ایم . خطایی بصورت چشمک زن با عبارت cn.t ظاهر می شود که اگر ولوم اب گرم مصرفی را بچرخانیم عبارت به dn.t و .. تغییر می کند . پکیج در این حالت نیز ظاهرا بدون مشکل کار می کند اما تا زمانی که ریست نکنیم هیچ ولوم دیگری کار نمی کند حتی خاموش نمی شود . بنظر شما استاد گرامی مشکل چیست و چگونه حل می شود ؟ با سپاس فراوان و ارزوی سلامتی همگان

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. ممکن است مشکل از برد باشد (قسمت پتانسیومتر ها)

      1. پدرام محمدی

        سپاسگزارم.

  23. محمد

    با سلام
    پکیج ایران رادیاتور، موقع روشن کردن چراغ های ۳۰ تا ۸۰ به نوبت روشن میشه. بعد کم کم چراغ ۸۰ و ۷۰ خاموش میشه و دما روی ۶۰ ثابت میمونه، یعنی چراغ های ۳۰ تا ۶۰ روشنه. با اینکه درجه روی ماکس هستش. مشکلی وجود دارد؟ با این درجه، نباید چراغ های ۷۰ و ۸۰ هم روشن بمونه؟

    1. کرمان تاسیسات

      سلام آب خوب دور نمیزند و رسوب دارید

  24. مینا

    سلام دستگاه ما اب گرم و سرد میکنه و شوفاژ هم سرد میشه و علامت هایی ک چشمک میزنن ۷۰ ۸۰ ۵۰ ۴۰ ک چشمک میزنن اما اعداد ۳۰ ۶۰ هم چشمک میزنن ولی کم نور تر هستند اعداد بالا پررنگ تر هستند ک چشمک میزنن دستگاه هم نو است و هیچ موردی نداره ممنون میشم راهنمایی کنید وقتی ریست میزنیم روشن میشه دوباره اب گرم میشه و ممکنه دوروز درمیون یا یه هفته یکبار این اتفاق می افته ریست ک میشه درست میشه

    1. کرمان تاسیسات

      سلام احتمالا شما ارور 70 80 دارید که با تنظیم سر جرقه زن مشکلتون حل میشه

  25. مجید

    سلام وقت بخیر پکیج آنالوگ ایران رادیاتور در حال استندبای که آب بسته است دائما چراغ ۷۰خاموش و روشن میشه لطفا کمکم میکنید باتشکر 🪴🌺❤️

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. اگر دو تا دو تا رقص نور دارید یعنی پکیج روی حالت آب گرم گیر کرده است. اگر رقص نور ندارید ان تی سی مشکل دارد

  26. مجید

    سلام مجدد این جواب شماست،،،،اگر دو تا دو تا رقص نور دارید یعنی پکیج روی حالت آب گرم گیر کرده است. اگر رقص نور ندارید ان تی سی مشکل دارد،،،،،،باتشکر ولی زمانی که پکیج در حالت استندبای و آب گرم استفاده نمیشه ۷۰تندتند روشن و خاموش میشه اصلا هم قطع نمیشه مکراینکه آب رو باز کنم بعداز بستن مجدد تکرار میشه یعنی شما نیغرمایین از آن تی سی مورد من

    1. کرمان تاسیسات

      بله به نظر میرسد مشکل از ان تی سی است

  27. مرتضی

    سلام،
    خیلی عالی و با بزرگواری تمام دارین جواب بچه‌ها را میدهین،
    بابت این کار زیبایتان از خداوند برایتان بهترین‌ها را درخواست میکنم.
    🌹🙏

دیدگاهتان را بنویسید