پنج دلیل برای این که پکیج بوتان بخرید – پکیج بوتان بخریم یا نخریم؟

پنج دلیل برای این که پکیج بوتان بخرید – پکیج بوتان بخریم یا نخریم؟

یکی از شرکت های بزرگ ایران در صنعت تولید لوازم گرمایشی, گروه صنعتی بوتان میباشد. این شرکت را تقریبا تمام ایرانی ها میشناسند و حداقل یک بار گوششان به شعار ” بوتان , انتخابی مطمئن” اشنا شده است. شرکت بوتان یکی از پرفروش ترین پکیج ها را تولید میکند. در این متن به برتری های پکیج بوتان نسبت به رقبای داخلی و خارجی اشاره شده است و سعی شده است به مواردی چون “پکیج چی بخرم ؟” “کیفیت پکیج بوتان” و ” پکیج بوتان بخرم یا ایران رادیاتور”  “پکیج بوتان بخرید” و … پاسخ داده شود.

شرکت بوتان همواره کیفیت بالایی را برای مشتریان خود فراهم نموده است. اما مانند تمام شرکت های تولیدی, بنا به هزینه ای که میپردازید تجربه کاربری بیشتر یا کمتری دریافت میکنید. در نتیجه در هیچ کجای دنیا انتظار ندارید که یک دستگاه سه میلیون تومانی مانند یک دستگاه شش میلیون تومانی کارایی داشته باشد. در متن زیر پنج دلیل برای این که پکیج بوتان بخرید را مطالعه میکنید:

اولین دلیل برای این که پکیج بوتان بخرید: قیمت کمتر پکیج بوتان نسبت به دیگر رقبا و قیمت یکسان پکیج بوتان در سراسر ایران

پکیج های دیواری شرکت بوتان قیمت بسیار مناسبی در بازار ایران دارند. یک پکیج بوتان با قیمت متوسط, تقریبا نصف قیمت یک پکیج خارجی با همان امکانات است. طبیعی است که تمام مصرف کنندگان به قیمت پکیج توجه کنند و ان را معیاری برای خرید خود قرار بدهند. شرکت بوتان قیمت پکیج های خود را به صورت انلاین در سایت خود قرار داده است. قیمت پکیج بوتان مدل بیتا , پارما , پرلا پرو و پاویا را میتوانید در این صفحه ببینید. بنا بر این خیالتان راحت است که قیمت پکیج شما در تمام کشور یکی است و هیچوقت یک فروشنده پکیج بوتان پیدا نمیکنید که با قیمت بالاتری پکیج را به شما بفروشد. اگر میخواهید پکیج بوتان بخرید، قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا یکی از فاکتور های تاثیر گذار بر خرید شما خواهد بود.

دومین دلیل برای این که پکیج بوتان بخرید: خدمات پس از فروش گسترده شرکت بوتان در سطح ایران:

یک برگ برنده برای شرکت بوتان و البته شمایی که میخواهید پکیج بوتان بخرید, خدمات پس از فروش ان است. تقریبا در تمام شهر هایی که یک پکیج بوتان فروخته شده است یک سرویسکار پکیج بوتان نیز وجود دارد. علاوه بر این به خاطر پشتیبانی ای که خدمات پس از فروش بوتان انجام میدهد همیشه دلتان قرص است که در سرمای شدید زمستان خانه تان گرم خواهد بود. در شهر کرمان نیز بیش از ده نمایندگی خدمات پس از فروش پکیج بوتان وجود دارد.

سومین دلیل برای این که پکیج بوتان بخریدکیفیت بالای قطعات به کار رفته در پکیج بوتان

اگر شرکت بوتان فقط به یک چیز معروف باشد, آن یک چیز حتما کیفیت بالای قطعات به کار رفته در محصولاتش است.

در بازار ایران پکیج بوتان پیدا میشود که نزدیک بیست سال است دارد کار میکند. وقتی این پکیج های پیر را میبینید تعجب میکنید که همچنان توان گرم کردن رادیاتور ها را دارند. شرکت بوتان چنان قطعاتی در این پکیج ها به کار برده است که با گذشت این همه سال هنوز به خوبی در حال کار کردن هستند. چند مورد از این پکیج های بوتان در کرمان از سال 1383 در حال فعالیت میباشند. بنابراین شمایی که میخواهید مزیت های پکیج بوتان را بدانید و پکیج بوتان بخرید، به عمر مفید این دستگاه ها نیز توجه خواهید نمود.

چهارمین دلیل برای این که پکیج بوتان بخرید: وجود قطعات ایتالیایی در اسکلت پکیج بوتان

کافیست یکی از بروشور های پکیج بوتان را مطالعه کنید تا متوجه شوید قطعات اصلی پکیج بوتان توسط شرکت های ایتالیایی خوشنام تولید میشوند. قطعا خارجی بودن قطعات اصلی به مصرف کننده اطمینان میدهد که در مقابل هزینه ای که میپردازد, کالای با کیفیت دریافت میکند. البته قطعاتی که در ایران نیز تولید میشوند نیز کیفیت بسیار بالایی دارند و تحت لیسانس و با نظارت سازمان استاندارد تولید میشوند.

پنجمین دلیل برای این که پکیج بوتان بخرید: گارانتی 24 ماهه پکیج بوتان

شرکت بوتان مدت زمان گارانتی پکیج های دیواری خود را از 18 ماه به 24 ماه افزایش داده است. چه چیز بهتر از این؟

این موضوع نشان میدهد که اگر واقعا سرویس های سالیانه پکیج را انجام دهید پکیج بوتان میتواند تا سال های سال برای شما کار کند و آخ نگوید.

بنا بر این اگر بخواهید پکیج بوتان بخرید، مطمئن هستید که گارانتی دستگاه توسط تعمیرکاران مجرب و کارکشته انجام میشود.

 

جمع بندی: بالاخره پکیج بوتان بخریم یا نخریم؟

در کل، پکیج های بوتان از جمله بهترین و مناسبترین پکیج دیواری های موجود در بازار ایران هستند و مقایسه پکیج های دیواری موجود در ایران نشان میدهد که پکیج بوتان استانداردهای بالایی را برای تجربه کاربری فراهم نموده است. این نکته که پکیج بوتان جزو پرفروش ترین پکیج های کرمان است هم یک گواه بر موضوع کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب این شرکت میباشد.

اگر نمیدانید که پکیج چی بخرید، حتما با چند فروشنده دیگر نیز مشورت کنید. از جمله پکیج های با کیفیت در کرمان عبارتند از پکیج بوتان، پکیج لورچ، پکیج ایران رادیاتور، پکیج ایساتیس، پکیج آریستون و پکیج ایمرگاس.

ایران رادیاتور بهتر است یا بوتان یا ایساتیس یا ...؟

راجع به کیفیت پکیج های ایران رادیاتور در متنی جداگانه توضیح خواهیم داد. اگر سوال شما دقیقا این است که پکیج ایران رادیاتور بخرید یا بوتان و یا یک پکیج خارجی، پاسخ قطعی ای وجود ندارد. هر شرکتی دستگاه گران قیمت دارد و در کنار آن دستگاه اقتصادی و ارزان قیمت نیز تولید میکند. کارایی همان است اما قطعا بعضی از قطعات در پکیج های گران قیمت، کیفیت بالاتری دارند. در کل نیز پکیج یکی از دستگاه هایی است که مانند اتوموبیل نیاز به سرویس سالیانه دارد. اگر سرویس پکیج انجام نشود، خیلی فرقی نمیکند ایران رادیاتور باشد یا بوتان، یا یک پکیج گران قیمت خارجی مانند آریستون.

بوتان کرمان - لیست نمایندگی پکیج بوتان در کرمان

اگر به دنبال قیمت پکیج بوتان در کرمان هستید، میتوانید با ما تماس بگیرید و استعلام قیمت بگیرید. اگر سوالی در رابطه با کیفیت پکیج بوتان و ایران رادیاتور دارید میتوانید سوال خود را پایین همین صفحه در بخش نظرات بیان نمایید. همچنین بخش مقالات آموزشی به شما کمک میکند تا راجع به مطالب فنی مانند تعمیر پکیج بوتان و ایران رادیاتور در کرمان چیزهای بیشتری بخوانید.

علاوه بر این، سایت کرمان خدمات دارای فرم سفارش آنلاین نصاب و تعمیرکار نیز هست. کافیست فرم را پر کنید و منتظر تماس از سوی یکی از نمایندگی بوتان در کرمان باشید. همچنین میتوانید سفارش تعمیرکار پکیج بوتان در کرمان بدهید و منتظر تماس از سوی اوپراتورهای کرمان تاسیسات باشید تا یک تعمیرکار مجاز را به شما معرفی نمایند. آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور نیز یکی از مطالب مفید هیمن سایت است.

دیدگاهتان را بنویسید