پرشر دود و فن پکیج

پرشر دود و فن پکیج

مجموعه پرشر دود و فن پکیج دیواری

در پکیج های نوع محفظه بسته هوای لازم برای احتراق از خارج از ساختمان تأمین می‌گردد و هیچ گونه ارتباطی بین هوای داخل و محفظه احتراق پکیج وجود ندارد. به این ترتیب از مجموعه پرشر دود و فن پکیج استفاده میشود.

پرشر دود پکیج ایران رادیاتور ایساتیس فرولی تاچی بوتان کرمان

معمولا این نوع پکیج ها به یک دودکش دوجداره متصل می‌شوند و توسط یک فن که در بالای محفظه احتراق وجود دارد،محصولات احتراق را از دودکش داخلی خارج نموده و در نتیجه در اثر خلائی که در محفظه احتراق ایجاد می‌شود، هوای لازم برای احتراق از فضای خارج وارد محفظه احتراق می‌شود. کارکرد فن توسط یک پرشر سوئیچ کنترل می‌شود.

پرشر سوئیچ از یک میکروسوئیچ تشکیل شده است که محفظه بالا و پایین این دیافراگم به ترتیب به فشار مثبت و منفی متصل می‌شوند. فشار مثبت و منفی توسط یک ونتوری که درون فن قرار دارد، ایجاد می‌شود و اختلاف فشار بین دهانه و گلوگاه (قسمت تنگ) ونتوری است همان‌طور که در نقشه سیم کش مشخص است در صورتی که فن خاموش باشد ارتباط بین ترمینال مشترک (P) و ترمینال بسته NC برقرار است و درصورت حرکت فن و ایجاد فشار اتصال بین ترمینال مشترک (P) و ترمینال معمولا باز برقرار می‌شود.

 

لازم به توضیح است قبل از راه اندازی دستگاه پکیج عدم ارتباط بین ترمینال مشترک و ترمینال معمولا بازتوسط برد کنترل بررسی می‌گردد تا از قطع بودن آن اطمینان حاصل گردد. برای انجام هر گونه سرویس و تعمیر پرشر دود و فن پکیج کافی است فرم سفارش آنلاین سرویسکار را پر کنید! در این صفحه میتوانید درخواست اعزام سرویسکار پکیج از نمایندگی ایران رادیاتور کرمان و نمایندگی بوتان کرمان نیز بدهید.

کلمات کلیدی این مقاله:
1. دودکش پکیج
2. تعمیر فن پکیج
3. تعمیر پکیج ایران رادیاتور کرمان
4. تعمیر پکیج بوتان کرمان
5. پرشر دود و فن پکیج

نمایندگی ایران رادیاتور کرمان (خرید قطعه اصلی ایران رادیاتور کرمان )

برای خرید پرشر دود و فن پکیج ایران رادیاتور کافیست به نمایندگی ایران رادیاتور کرمان بروید. آدرس نمایندگی ایران رادیاتور در کرمان برای قطعات، خیابان 24 آذر نبش کوچه 16 میباشد.همچنین برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرمان کافیست با شماره تلفن 09135824101 تماس بگیرید تا یکی از نمایندگی ایران رادیاتور کرمان به شما معرفی شود.

همچنین اگر پکیج بوتان دارید و در شهر کرمان زندگی میکنید، نیاز به نمایندگی بوتان کرمان خواهید داشت. نمایندگی بوتان کرمان بخش قطعات، در خیابان جهاد، نبش کوچه 52 قرار دارد. اگر نیاز به تعمیرکار پکیج بوتان در کرمان دارید با ما تماس بگیرید تا یکی از نمایندگی بوتان کرمان را به شما معرفی کنیم.

این پست دارای یک نظر است

  1. محمود

    سلام .جریان مصرفی فن پکیج چقدر است؟
    سیم پیچ فن پکیج باکسی سوخت.دادم برام سیم پیچی کردند اندازه ی جریان مصرفی را گرفتم ۰.۴۵ آمپر است .آیا زیاده؟

دیدگاهتان را بنویسید