نقشه برد پکیج ایساتیس و آریستون

نقشه برد پکیج ایساتیس و آریستون

برای تعمیر برد هر پکیج نیاز به نقشه برد الکترونیک آن داریم. در عکسی که برای این پست قرار داده ایم میتوانید نقشه برد الکترونیک پکیج ایساتیس مدل سوپرلوکس و نقشه برد پکیج های آریستون را مشاهده نمایید. هر کدام از قطعات داخل برد الکترونیک پکیج ایساتیس میتوانند مشکل پیدا کنند.

در اکثر مواقع اولین چیزی که در برد الکترونیک خراب میشود، رله فن است. برای پیدا کردن هر کدام از رله ها کافیست از یک اهم متر استفاده نمایید. به این ترتیب که یک پایه اهم متر را روی پایه فاز فن قرار داده و پایه دیگر اهم متر را روی رله ها جابجا میکنیم، آن رله ای که به فن وصل شده است رله فن نام دارد و باید تعویض گردد.

بقیه قطعات برد الکترونیک معمولا دیرتر خراب میشوند اما عامل اصلی خراب شدن آن ها نوسان برق میباشد. پس حتما از محافظ برق مخصوص پکیج استفاده نمایید.

 

یکی از فعالیت هایی که توسط کرمان تاسیسات ارائه میشود، معرفی لیست نمایندگی پکیج ایساتیس در شهر کرمان است. این پکیج های با کیفیت بعد از گذشت مدت زمان حتما باید سرویس شوند. تعمیرکار پکیج ایساتیس در کرمان باید فیلتر های مناسبی را با توجه به سختی آب کرمان برای دستگاه تعبیه نماید. برای دیدن نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس در کرمان کلیک کنید.

یکی دیگر از خدماتی که در شهر کرمان عرضه میشود، تعمیر برد الکترونیک پکیج است. فنی کاران کرمان تاسیسات سعی مینمایند با استفاده از مهندسی معکوس و استفاده از نقشه برد الکترونیک پکیج ایساتیس، تعمیرات این مدل از برد ها را بر عهده بگیرند.

همچنین اگر پکیج ایران رادیاتور یا بوتان دارید و پکیج شما نیاز به تعمیر دارد، میتوانید درخواست تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور و بوتان نمایید.

این پست دارای 2 نظر است

  1. مجید

    سلام .بنده طراح الکترونیک صنعتی هستم . بنا بر پیشنهاد یکی از آشنایان میخوام برد پکیج براشون طراحی کنم .منتها دید تاسیساتی راجع به پکیج ندارم مثلا ولتاژ شیرها و نوع سنسورها و وظیفه هر کدوم رو نمیدونم و آیا یه برد به همه بردها از برندهای مختلف میخوره ؟ این کسی که درخواست داده میخواد بردش به پکیج های ایران رادیاتور بخوره . به نظرتون راجع به توالی کارکرد برنامه ها چطور میتونم به این دید برسم آیا کتاب و یا مقاله مفیدی میشناسیدکه به روز باشه و آیا شما تمایل به همکاری دارید ؟

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. اول از همه باید نقشه انجام کار را بدانید (این که به ترتیب کدام سنسور ها کار خود را انجام میدهند)

دیدگاهتان را بنویسید