اتوونت یا شیر خودکار هواگیری ایرونت پکیج

اتوونت یا شیر خودکار هواگیری ایرونت پکیج

ایرونت پمپ (شیر خودکار هواگیری) پکیج چیست و چگونه کار میکند؟

اصول عملکرد ایرونت پکیج: جمع شدن حباب های هوا داخل شیر باعث می‌شود که شناور داخل شیر پایین آمده و شیر خروج هوا باز می‌شود. با خارج شدن حباب های هوا و بالا آمدن آب و شناور، شیر خروج هوا بسته می‌شود و مانع تخلیه آب مدار گرمایش می‌شود.

شیر اتوماتیک هوا معمولا بر روی محفظه چرخشی پمپ قرار دارد. جریان آب یک گرداب در قسمت پایین شیر اتوماتیک هوا ایجاد می‌کند و به علت اینکه وزن هوا کم می‌باشد، هوا از قسمت میانی خارج شده و بدین طریق بهترین تخلیه هوای مدار انجام می‌گیرد. یک دیافراگم قسمت بالا را از محفظه گردابی جدا می‌کند.

توجه : هنگام پرکردن مدار گرمایش پکیج، پیچ شیر اتوماتیک هواگیری باید باز باشد. بهتر است از یک صافی در قسمت برگشت مدار گرمایش استفاده کنید تا پکیج را از ورود مواد زائد و آشغال محافظت نماید.

متن فوق از کتاب اصول عمیکرد پکیج شوفاژ دیواری محمد ساعد کمالی نوشته شده است.

پکیج های قدیمی تر از ایرونت اتومات برنجی استفاده مینمودند. مشکل ایرونت های برنجی این بود که هنگام خرابی، به شدت رسوب میبستند و باز کردنشان به شدت سخت میشد. اما در حال حاضر ایرونت پکیج های جدید ایران رادیاتور و بوتان و تمام پکیج های متفرقه مانند ایساتیس فرولی تاچی مگاترم و … از نوع پلاستیکی میباشند.

ایرونت بعد از مدتی کار کردن خراب میشود. در موارد زیادی، فنر داخل ایرونت زنگ میزند و این موجب میشود که هواگیر اتومات پمپ نشتی پیدا کند و به جای هوا، ار آن آب بیرون بیاید. در این مواقع نیاز به تعویض ایرونت پمپ پکیج میباشد. هر کدام از پمپ های گرندفوس، ویلو و IRG  وشیمجه، ایرونت مخصوص خود را دارند. دقت کنید ایرونت پکیج همیشه باید در حالت باز قرار بگیرد در غیر این صورت مدار شوفاژ هوا میگیرد. این هوا در نهایت باعث خرابی زودتر مدار میگردد زیرا باعث خوردگی رادیاتور ها و مبدل های پکیج میشود. علاوه بر این با هوا گرفتن پمپ پکیج، احتمال شکستگی پمپ نیز وجود دارد.

برای خرید ایرونت اتومات پکیج در کرمان با تلفن 09135824101 تماس حاصل فرمایید. همچنین اگر پکیج شما نشتی دارد و نیاز به سرویسکار پکیج در کرمان دارید کافیست فرم سفارش آنلاین تعمیر را پر نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.


نمایندگی ایران رادیاتور کرمان

برای سفارش تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر کرمان میتوانید با شماره 09135824101 تماس بگیرید. نمایندگی ایران رادیاتور کرمان سعی میکند در سریع ترین زمان ممکن برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور شما حاضر شود.

یکی از خدمات پر درخواست در کرمان، تعمیر پکیج بوتان میباشد. برای تعمیر پکیج دیواری بوتان در شهر کرمان کافیست با نمایندگی بوتان کرمان تماس بگیرید و یا با شماره گیری 09135824101 منتظر اعزام نمایندگی بوتان کرمان کرمان باشید.

این پست دارای 4 نظر است

  1. علیرضا دهقانی محمد آبادی

    خیلی ممنون عالی بود

    1. کرمان تاسیسات

      خواهش میکنم

  2. ali

    درود برشما مسئولان محترم و بزرگوار کرمان تاسیسات
    خدا خیرتون بده
    دعای خیر ما بدرقه راهتان

    1. کرمان تاسیسات

      خوشحالم که مفید بوده

دیدگاهتان را بنویسید