عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلا – کد خطای پکیج بوتان مدل پرلا Perla – رفع عیب – بوتان کرمان

عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلا – کد خطای پکیج بوتان مدل پرلا Perla – رفع عیب – بوتان کرمان

عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلا و رفع عیب پکیج پرلا: در ادامه ی پست قبل راجع به کد خطای پکیج بوتان مدل اپتیما – کالدا ونزیا و رفع معایب پکیج بوتان، در این پست، کد خطای پکیج دیواری بوتان مدل پرلا و عیب یابی آن را مشاده میکنید. پرلا یکی از بهترین پکیج هایی است که شرکت بوتان تولید کرده است. این پکیج در شهر کرمان نیز امتحان خود را پس داده و نشان داده است که در روزهای سرد زمستانی، به خوبی فضای خانه را گرم میکند. پس از مدتی از تولید پکیج پرلا، شرکت بوتان نوع جدیدتری از این دستگاه به نام پرلا پرو Perla Pro روانه بازار کرد که این پکیج شاهکار جدیدی از بوتان لقب گرفته است.

عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلا : کد خطای E01 پکیج بوتان مدل پرلا به همراه روشن شدن چراغ قرمز چشمک زن

ظاهر شدن این خطا روی صفحه دیجیتال پکیج بوتان پرلا به این معنی است شعله تشکیل نشدن است. بعضی از افراد به اشتباه فکر میکنند که این ارور نشان دهنده روشن نشدن شمعک پکیج است. در اینجا باید دقت کنید که پکیج دیواری های جدید مانند پرلا، اصلا شمعک ندارد و با شعله لحظه ای به کمک جرقه زن کار میکنند. بعد از این که شعله تشکیل شد، میله یونیزاسیون، یون های منفی داخل شعله را جذب میکند و به برد میفرستد. در نتیجه برد متوجه شعله میشود و اجازه میدهد که شعله پکیج پایدار بماند.

در نتیجه ظاهر شدن خطای یک E1 پکیج پرلا بوتان یعنی شعله پکیج یا تشکیل نشده است و یا برد الکترونیک متوجه تشکیل شدن آن نمیشود. بنا بر این، تشکیل نشدن شعله سه دلیل دارد:

  1. خرابی الکترود جرقه زن پکیج
  2. خرابی میله یون پکیج
  3. خرابی برد الکترونیک
  4. خرابی شیر برقی گاز

نمایندگی بوتان کرمان : رفع ارور E01 بوتان پرلا

حالا که متوجه شدید دلایل ظاهر شدن خطای 01 در پکیج بوتان چیست، عیب یابی راحت میشود و میتوان پکیج را تعمیر نمود. اول از همه پیچ های محفظه احتراق پکیج را باز کنید تا بتوانید شعله را ببینید. اگر جرقه زن کار میکند اما شعله تشکیل نمیشود مشکل از یکی از موارد زیر است:

  1. خرابی جرقه زن پکیج
  2. خرابی برد الکترونیک
  3. خرابی شیر برقی گاز
  4. بسته بودن شیر گاز خانه
  5. هوا داشتن لوله های گاز خانه

موارد بالا را یکی یکی چک کنید. برای این که بفهمید جرقه زن پکیج خراب است یا خیر، به الکترود هنگام جرقه زنی نگاه کنید. آیا جرقه از پایین الکترود برخورد میکند؟ در این صورت جرقه زن نیاز به تعویض دارد.

برای این که متوجه شوید که گاز ورودی پکیج پر فشار است و در حالت بسته نیست یا فیلتر گاز نگرفته است، بست شلنگ گاز را باز کنید و شلنگ را چک نمایید. دقت کنید که یکی از خطرات احتمالی پکیج گاز گرفتگی میباشد، پس حتما بست را محکم ببندید و با یک ابر آغشته به آب و ریکا، عدم نشتی را چک نمایید.

اما اگر شعله تشکیل میشود فقط دو دلیل باقی میماند. یکی خرابی برد الکترونیک پکیج . دیگری خرابی میله یون پکیج. بهترین راه تست میله یون پکیج، استفاده از یک میله یون جدید است. اما قبل از تعویض میله یون، حتما میله قبلی را با سمباده تمیز کنید. در پنجاه درصد مواقع این کار جواب میدهد و دیگر نیازی به تعویض میله یون نیست.

عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلا : کد خطای E02 پکیج بوتان مدل پرلا به همراه روشن شدن چراغ قرمز چشمک زن

ارور 2 در پکیج بوتان مدل پرلا به معنی قطع شدن یا عمل کردن کلید حرارتی است. به زبان خودمانی یعنی دستگاه جوش آورده و overheat کرده است. بنا بر این یکی از موارد زیر دلیل آمدن این کد خطا روی صفحه دیجیتال پکیج پرلا بوتان میباشد.

  1. خرابی سنسور حد
  2. کار نکردن پمپ پکیج (سوختن سیم پیچ پمپ یا گیرپاژ بودن)
  3. وجود رسوب داخل رادیاتور پکیج و مدار
  4. بسته بودن شیر های رادیاتور ها

نمایندگی بوتان کرمان : رفع ارور E02 بوتان پرلا

معمولا ظاهر شدن این ارور با سر و صدای زیاد از داخل پکیج همراه است. قبل از معاینه پکیج، یک مرتبه آن را ریست کنید. برای ریست کردن پکیج پرلا بوتان باید کلید سمت چپی را روی حالت خاموش قرار دهید و مجددا آن را به سمت حالت زمستانه بچرخانید. اگر برای لحظه ای ارور حذف شد یعنی سنسور حد سالم است و موارد 2، 3 یا 4 را باید چک کنید. اما اگر این ارور به هیچ عنوان حذف نشد سه معنی میتواند داشته باشد:

  1. خرابی سنسور حد
  2. شکسته شدن کلید سمت چپی
  3. بیش از حد گرم بودن سنسور ( ده دقیقه به سنسور فرصت دهید و مجددا پکیج را ریست کنید)

اگر پکیج رسوب گرفته باشد، باید اسید شویی شود. اسیدشویی کار بسیار خطرناکی است و استفاده از اسید نامرغوب باعث خرابی پکیج میشود. همچنین استفاده از اسید برای افراد مبتدی ممکن است به ریه و چشم ها آسیب جدی وارد کند. در نتیجه اگر پکیج شما نیاز به اسید شویی دارد حتما با کرمان تاسیسات تماس بگیرید تا یک تعمیرکار پکیج بوتان در کرمان را به شما معرفی کند.

اگر پمپ پکیج گیرپاژ باشد ممکن است با روانکاری درست شود. اما اگر سوخته باشد باید تعویض گردد. قیمت پمپ پکیج در کرمان 950 هزار تومان میباشد.

 

عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلا : کد خطای E03 پکیج بوتان مدل پرلا به همراه روشن شدن چراغ قرمز چشمک زن

یکی از بیشترین ارورهایی که در پکیج پرلا نشان داده میشود همین ارور 03 است. ظاهر شدن این ارور یعنی اشکال در مجموعه فن و پرشر دود در پکیج های فن دار پرلا و یا فعال شدن ترموستات دود در پکیج های بدون فن پرلا بوتان.

معمولا مهم ترین علت ظاهر شدن این ارور، استاندارد نبودن دودکش و متراژ آن است. دومین علت این است که فلنچ دودکش به درستی و متناسب با لوله دودکش نصب نشده باشد. علت های دیگر عبارتند از:

  1. خرابی پرشر سوئیچ دود پکیج
  2. خرابی فن پکیج
  3. خرابی برد الکترونیک پکیج

 

نمایندگی بوتان کرمان : رفع ارور E03 بوتان پرلا

برای رفع این ارور باید صبور باشید. چند مرتبه باید تنظبم شعله انجام دهید ( با گیج مخصوص) و فلنچ شرکت بوتان نصب کنید. تجربیات دیگر اساتید در سایت موجود است، خواندن این تجربیات ممکن است به شما کمک کند تا مشکل را حل کنید.

اگر فن اصلا نمیچرخد، آن را مستقیم به برق 220 شهری وصل کنید. اگر باز هم پروانه فن نچرخید، به احتمال خیلی زیاد سیم پیچ سوخته است و باید کل فن را عوض نمایید. دقت کنید که اگر فن توسط برق شهری کار میکند مشکل از برد پکیج است و باید رله فن داخل آن تعویض گردد.

گاهی اوقات مشکل از پرشر سوئیچ دود است. بهترین راه برای تست پرشر دود نیز تعویض کردن آن با یک پرشر نو و شرکتی میباشد. در اینجا نیز دقت کنید که پرشر های بی کیفیت چینی بازار را تسخیر کرده اند. اگر میخواهید پرشر اصل بخرید حتما به نمایندگی بوتان کرمان مراجعه کنید ( پرشر دود پکیج های مختلف را میتوانید روی دستگاه های دیگر نصب کنید، در نتیجه اگر در شهر شما نمایندگی پکیج بوتان وجود ندارد برای خرید پرشر سوئیچ دود اصلی و شرکتی میتوانید به نمایندگی ایران رادیاتور مراجعه نمایید.

عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلا : کد خطای E04 پکیج بوتان مدل پرلا به همراه روشن شدن چراغ قرمز چشمک زن

آخرین اروری که همراه با چراغ قرمز چشمک زن نمایش داده میشود، ارور چهار میباشد. وجود این ارور در پکیج پرلا بوتان به معنی کمبود فشار آب در مدار است و یا این که خود کلید حداقل فشار آب به فنا رفته است و نیاز به تعویض دارد

نمایندگی بوتان کرمان : رفع ارور E04 بوتان پرلا

باید فشار مدار را توسط شیر پر کن زیاد کنید. شیر پر کن پکیج های پرلا و پرلا پرو آبی و کشویی است. سر شیر را بگیرید و بکشید پایین، سپس به صورت پات ساعتگرد بچرخوانید. حالا فشار پکیج به آرامی بالا میرود. این فشار باید در محدوده مناسب 1 تا 1.5 بار قرار بگیرد (عقربه مانومتر پکیج به آرامی بالا میرود).

اگر فشار پکیج بالا نمیرود یکی از موارد زیر علت است:

  1. خرابی شیر پر کن پکیج
  2. گرفتگی مسیر شیر پر کن
  3. خرابی مانومتر پکیج
  4. گرفتگی مسیر مانومتر

کم بودن فشار آب ورودی به پکیج

امیدواریم عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلا را به خوبی یاد گرفته باشید و بتوانید رفع عیب کنید. نمایندگی بوتان کرمان سعی میکند همیشه بهترین تجربه کاربری را برای مشتریان خود فراهم نماید. به همین علت شما میتوانید سوالات خود را در بخش نظرات همین صفحه بپرسید و منتظر پاسخ از سوی بوتان کرمان باشید.

اگر پکیج بوتان مدل پرلا دارید و در شهر کرمان زندگی میکنید، شماره تلفن نمایندگی بوتان کرمان را میتوانید از ما بپرسید. اگر پکیج شما خراب شده است، میتوانید مشکل خود را بیان کنید تا هر چه سریعتر یک تعمیرکار پکیج بوتان در محل شما در شهر کرمان اعزام شود و به عیب یابی پکیج بوتان مدل پرلا شما بپردازد.

همچنین میتوانید با پر کردن فرم سفارش آنلاین تعمیر کار و نصاب، نسبت به تعمیر و نصب پکیج بوتان در کرمان اقدام کنید. اپراتور های ما سعی میکنند در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و نسبت به تعمیر پکیج شما اقدام کنند. علاوه بر این آموزش تعمیر پکیج ایران رادیاتور نیز ممکن است برای شما مفید واقع شود.

این پست دارای 97 نظر است

  1. رضا

    سلام
    پكيج ما عقربش رو دو نيم هست عقربه ديگش رو هشتاد هست ولى رادياتورهش سردن اب شيرها هم گرم هستند چراغ چشمك زن هم سبزه ريست هم كردم
    يعنى از حالت زمستانه به تابستانه تعقير دام ولى درست نشد
    ممنونم

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. آب داخل مدار دور نمیزند. اول از همه فیلتر زیر پکیج را تمیز نمایید انشاالله مشکل حل میشود.

      1. حمید رضایی

        سلام،پکیج ما مدل پرلا پرو است و خطای E04 را نشان می دهد همراه با چراغ چشمک زن قرمز. عقربه هم فشار صفر بار را نشان می دهد. لطفا راهنمایی بفرمایید. ضمن اشاره شده فشار گردش آب گرم پایین است. چطوری تنظیم کنم تا فشار به ۱۰۵ بار برسد. گفته شده زیر پکیج شیر پر کن آبی رنگ وجود دارد که ندیدم ولی یک پیچی که سر آن مشکی است وجود دارد.

        1. کرمان تاسیسات

          سلام. همان شیر آبی رنگ را باز کنید تا فشار به 1.5 برسد سپس یک مرتبه دستگاه را ریست کنید.

        2. مصطفی وحیدیان

          پر کن انبساط باز کنفشار به 1/5برسه بعد ببند شیرو همون مشکی پر کوه

      2. مجتبی

        سلام در حالت زمستان قرار میدهم بعداز ۳۰ ثانیه خاموش میشود

        1. کرمان تاسیسات

          سلام. ارور میدهد؟
          اگر ارور نمیدهد و فقط دما سریع بالا میرود و قطع میکند یعنی آب خوب دور نمیزنه

  2. علی

    با سلام پکیج مدل پرلا درجه دوی 70 مونده نه کم و زیاد میشه نه خاموش روشن ممنون میشم دلیلش رو بفرمایید ضمنا هیچ اروری نمیده

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. کلید از داخل شکسته است و باید تعویض گردد.

    2. مجتبی

      سلام ومقت که علامت روی زمستان میگذاریم بعداز ۳۰ ثانیه خاموش میشود علت چیست

      1. کرمان تاسیسات

        پاسخ را زیر آن یکی نظرتان نوشتم

  3. جواد

    سلام. پکیج من پرلا ۲۸ است. سه ماه نصب کردم.وقتی میخواد روشن بشه، چند بار روشن و خاموش میشه و بعد ثابت میمونه. هر چند وقت یکبار هم ارور e01 میده. وقتی جرقه میزنه شعله هست ولی چند لحظه کوتاه جرقه ادامه داره. دلیلش چیه؟

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. احتمالا فاصله جرقه زن تنظیم نیست.

  4. مهدی

    سلام شوفاژ ما نه جرقه میزنه نه گاز میره که روشنش کنه و اینکه خطای EO1 میده و چراغش قرمز چشمک زن هست لطفا راهنمای کنید ممندن

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. از آنجایی که این سوال را در بخش پکیج های بوتان مطرح کرده اید به نظر میرسد که پکیج بوتان دارید.
      علت این خطا، روشن نشدن شعله است.
      با کلید سمت چپ یک مرتبه دستگاه را ریست کنید.

  5. محمدرضا

    سلام خسته نباشید پکیج ما مدل پرلا بوتان هست بعلت سرد و گرم شدن آب و اینکه طی مدت ٣ سال سرویس نشده بود خودم اونو اسید شویی کردم و بعد از نصب دستگاه روشن شد اما بعد از کمتر از یک دقیقه خاموش شد و ارور e01 داد دوباره بازش کردم نه جرقه میزنه نه گاز بالا میاد چون خواستم موقتا با فندک روشنش کنم بازم گاز نمیومد یک بار با کلید سمت چپ ریسیت کردم دوباره امتحان کردم باز همون ارور داد لطفا راهنماییم کنید

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. ببینید باید علت نیامدن گاز را چک کنید.
      نهایتا یا مشکل از شیر کنترل گاز است یا از برد الکترونیک

      1. علی

        سلام خسته نباشید
        کد ۸۱ علتش چیه عزیزم
        مشتری میگه من پکیج را ندیدم

        1. کرمان تاسیسات

          علتش بالا هست مطالعه کن

  6. معین

    سلام . یه سوال دارم.
    پکیج ما به اینکه سرویس شده چند ماه پیش . اما باز دوباره مشکل گرمایش پیدا کرده و وقتی ولوم گرمایش رادیاتور ها رو تا اخر یعنی ۸۰ درجه میچرخانم باز هم بیشتر از ۴۵ الی ۵۰ درجه گرمایش ایجاد نمیکند. علت چیست ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. موارد بسیاری دخیل هستند. به طور کلی ممکن است پکیج روی شعله بلند نرود یا ترمیستور شوفاژ دمای واقعی را گزارش نکند.

  7. رحمتی

    سلام پکج بوتان مدل perla دارم برق ش را قطع کردم الان ک روش کردم سیستم اب گرمش کار نمیکند فشار روی ۱/۵ است ولی شوفاژ کار میکند
    لطفا راهنمایی کنید

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. ممکن است فلومتر گیر کرده باشد. باید باز کنید و تمیزش کنید.

  8. سلام
    دستگاه پرلاپرو دی ماه۹۸نصب کردیم روی حالت تابستانه چراغ چشمک زن سبز بوده وشیررابازمیکنیم روشن نمیشود ولی زمستانه روشن میشه واب شوفاژگرمه ولی اب حمام وخونه گرم نمیشه علت چیست؟لطفاراهنمایی بفرمایید

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. ممکن است به خاطر گرفتگی فلومتر یا خرابی ان تی سی باشد.

  9. سیدمحمد09357542258

    سلام پکیج ما فشار روی 3هست ولی آب گرم نمیشه
    وخطای E04 میده میشه لطفا راهنمایی کنید باتشکر ممنونم یاعلی

  10. خراسانی

    سلام پکیج رو از پیچ زیرش هوا گیری کردم بار اول روشن شد بعد از سه روز خاموش شددوباره پیچ زیرش دوبیشتر باز کردم بعد از ده دقیقه از سوراخ بقلش اب اومد پیچ رو بستم اب قطع شد E03اومد روشن نشد فن داخلش هم وقتی روشن میکنم صدا روشن شدن رو داره ولیچراغقرمز چشمک زن رو میزنه باید چیکار کرد

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. باید پرشر دود را چک کنید.

  11. شهروز

    با عرض سلام و تشکر از وقتی که برای پاسخ ها اختصاص میدین
    پکیج منزل بنده بوتان با مدل perla 28 Rsi هستش، ۵ ساله که بخوبی کار میکنه اما چند روزی هستش که خطای E01 رو میده و با جابجا کردن ولوم اول جهت ریست کردن اون باز هم خطای اون از بین نمیره. وقتی دوشاخ پکیج رو از برق میکشیم و پس از مدتی اون رو به برق میزنیم باز هم همون خطا ظاهر میشه، و پس از اون با ۲ بار ریست کردن از طریق ولوم اول ، خطا از بین میره و این سیکل جهت راه اندازی عینا تکرار میشه.هر دفعه ۲ تا ۳ روز بخوبی کار میکنه و دوباره همون خطا رو میده.
    ممنون میشم راهنمایی کنین که چه مشکلی پیش اومده و کجا رو باید چک کنم.

    1. کرمان تاسیسات

      سلام . احتما خیلی زیاد جرقه زن سرویس میخواهد. باید آن را با یک سمباده نرم تمیز کنید.

  12. شهروز

    با عرض سلام و خسته نباشید
    فرموده بودین ممکن علت خطای E01 پکیج بنده از جرقه زن باشه ولی با مشاهده متوجه شدم که اشکال از جرقه زن نبود:
    درب پکیج رو باز کردم و چندین و چند بار آب گرم رو باز کردم و هر بار که جرقه زن وارد مدار میشد شعله گاز روشن میشد و پایدار بود و خطای E01 هم رخ نمیداد. اینکار رو اینقدر ادامه دادم و نگاهم به محل جرقه زن بود تا بالاخره خطای E01 رخ داد، در اینحالت مدار اصلا وارد فاز جرقه زنی نشد در واقع با تکرار این خطا متوجه شدم که با باز کردن آب گرم ، فن اصلا روشن نشد و بلافاصله خطای E01 اومد. این حالت چند بار تکرار شد یعنی هربار که خطای E01 میومد در واقع فن روشن نشده بود. درب محفظه برد الکترونیکی رو باز کردم و با باز کردن آب گرم به صدای وصل شدن رله ها دقت کردم متوجه شدم که در تمامی حالات چه خطا رخ بده چه نده ، صدای وصل شدن رله فن میومد ولی هنگام خطای E01 فن روشن نمیشد.
    لطفا راهنمایی کنین که از چی میتونه باشه؟متشکرم.

    1. احمد

      احتمال زیاد برد خرابه

    2. ربیع زاده

      پیام شما رو مطالعه کردم، هر چند خیلی از پیام گذاشته، ولی رله فن، روی برد باید تعویض بشه. پلاتینهای روی رله، کوتاه شده و درگیر نمیشه. تا فن روشن بشه. درود

  13. محمود محمدی

    سلام .پکیج من مدل پرلاست. فقط برای شوفاژ استفاده میکنم ازش. وقتی دما رو روی مثلا 60 میزارم – جرقه میزنه و روشن میشه و روی پنل اعداد سریع میره بالا و تا 60 میرسه و خاموش میشه در صورتی که اصلا دما نمیتونه تو اون زمان کم به 60 برسه. و رادیاتور سرده. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم

    1. کرمان تاسیسات

      سلام به هر دلیلی آب دور نمیزنه. ممکنه پمپ گیر باشه یا رسوب داشته باشه و یا حتی شیر رادیاتور ها بسته باشه. در هر صورت آب دور نمیزنه

  14. محمدعلی

    سلام. چند روزی هست که پیچ ولوم پکیج من (پیچ مخصوص حالت تابستانه و زمستانه و ریست کردن) خراب شده و به صورت هرز میپیچه و نمیتونم پکیج را خاموش کنم و یا حالت تابستانه و زمستانه رو تغییر بدم. ممنون میشم راهنمایی کنید که خودم میتونم کاری کنم؟ چون توی این اوضاع کرونا نمیخوام تعمیرکار بیارم داخل خونه!

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. بله در مقالات دیگر توضیح داده ام چگونه ولوم را تعویض کنید کار سختی نیست. حتی اگر تعویض هم نکردید با فازمتر میتوانید تنظیم کنید

      1. محمدعلی

        ممنون. خدا خیرتون بده که کار مردم رو بدون چشمداشت راه میندازید.

        1. کرمان تاسیسات

          ممنون از شما که قدردان هستید

  15. سماواتی

    سلام پکیج ارور ای ۴ میدهد و فشار آب و تنظیم کردم تا ۲ رفته ولی همچنان ارور میدهد و چراغ چشمک زن قرمز روشنه چند بار هم خاموش روشن کردم درست نشو

    1. کرمان تاسیسات

      احتمالا کلیدت شکسته

  16. مصطفی صالحی

    سلام پکیج من رادیاتورها را گرم میکند ولی اب شیر سرده مشکل چی میتونه باشه این هم فشار اب هم خوبه

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. مشکل از فلومتر است باید تمیز یا تعویض شود.

  17. جواد

    چه ادم های خوبی پیدا میشن که جواب مردم رو میدن
    پکیج ما بوتان مدل پرولا هست و گارانتی یک ماه دیگه داره بعضی مواقع اب گرم نمیکنه خاموش میکنیم یک ساعت بعد روشن میشه خوب میشه ولی بعد یکی دو روز دوباره همین طور میشه مشکلش چیه

    1. کرمان تاسیسات

      معمولا تو پرلا ها فلومتر نمیچرخه. حتما تا قبل از اتمام گارانتی بگو سرویسکار بیاد

  18. Gholamreza

    سلام وقت بخیر پکیج ما دما رو تنظیم مثلا ۷۵ میکنیم روشن میکنیم میاد روی ۷۵ چند دقیقه بعد میره حدود ۴۵ و بالا نمیاد و بای دوباره هاموش روشن کنیم و دوباره همین میشه. مشکل از چیه . رادیات ها همیشه فقط کمی گرمه

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. آب خوب دور نمیزنه. اگر زیر پکیج سه راه صافی داری باز کن تمیز کن مشکلت حل میشه. اگر نداری، باید مدار رو شستشو بدی

  19. ناشناس

    سلام و خسته نباشید ببخشید من پکیج پرولا 3سال پیش نصب کردم الان خطای E01 و در کنارش علامت مشعل و زنگوله هستش و بعد ریست کردن دوباره چشمک قرمز روشن و دستگاه ارور میده مشکل از کجاست لطف میکنید راهنمایی بفرمائید

  20. سیامک

    سلام پکیج پرلا دارم شیر پر کن وباز میکنم درجه بالا نمیره واب از شیر پایین پکیج سرازیر میشه مشکل چیست؟

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. احتمالا درجه گرفته و نشون نمیده. اینقدر میره بالا که از اطمینان آب میزنه بیرون.
      احتمال دوم اینه که اطمینان خراب باشه و کلا هر چقدر آب وارد دستگاه میکنی از اون طرف خارج میشه.

  21. سیامک

    سلام ممنون از راهنمایی شیر پر کن باز میکنم اب سرد از شیر اطمینان میریزه ودرجه نمیره بالا.احتمال خرابی شیر اطمینان دارد یعنی

    1. کرمان تاسیسات

      به احتمال زیاد شیر اطمینان خراب شده است و باید تعویض گردد.

  22. سیامک

    واینکه شیر اطمینان پلاستیکی هست نمیشه کاریش کرد؟

    1. کرمان تاسیسات

      نه. قیمتش خیلی زیاد نیست عوض کن

  23. سیامک

    سلام پکیج بوتان پرلا دارم چراغ سبز چشمک زن است درجه رو 1وایساده شیر پر کن و باز میکنم درجه فرقی نمیکنه شیر اطمینان هم عوض کردم فرقی نکرد قبلا شیر پر کن و باز میکردم درجه رو تنظیم میکردم رو 1/5 الان هر کاری میکنم نمیشه مشکل چیست ممنون میشم

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. احتمالا مسیر مانومتر رسوب گرفته است. باز کت با سوزن تمیزش کن.

  24. سارا

    سلام پکیج مابوتان مدل پرلا پرو هست و چندین بار در روز ارور میده و چراغ قرمز چشمک زن روشن میشه و علامت زنگ رو صفحه میاد ک خاموش روشن میکنم اکی میشه ولی شبا ک به این مشکل میخوره شبها واقعا سرد میشه چندجا زنگ زدم هرکس یک چیزی میگه یکی میگه رسوب گرفته یکی میگه از هواکش لطفا راهنمایی بفرمایین

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. مشکل از پرشر دود است که ضعیف شده. تماس بگیرید سرویسکار بیاد براتون تعویض کنه

  25. محمدرضا حسن زاده

    سلام و خداقوت
    پکیج ما بوتان مدل پرلا پرو است فشار روی یک بار تنظیم هست شیر ورودی هم بازه اما پکیج کار نمی کنه هیچ خطایب هم نمی زنه فقط دمای آب نشون میده و یک علامت زنگ اخبار در صفحه به صورت چشمک زن هست مشکل از چیست؟
    با تشکر

    1. ابوالفضل

      سلام .پکیج پرلا پرو واحد خودمو بعد از چند روز اومدم ارور e3 لود ریسیت کردم روشن شد دمارو گذاشتم روی ۶۰ ولی برمیگرده رو دمای ۲۵ و چراغ چشمک زن قرمز همراه با علامت دوش و پره میاد .دلیلش چیه ممنون میشم راهنماییم کنید .

      1. کرمان تاسیسات

        سلام. پرشر دود ضعیف شده باید با یکی نو تستش کنی

  26. مرتضی

    سلام وقت بخیر
    ارور ۰۱ پرلا رو مجدد ریست کردم راه اندازی شد ولی بهنگام استفاده از آب گرم مجددا قرمز میشه اگر ممکنه بفرمایید مشکل از کجاست ؟ با تشکر

  27. ناشناس

    سلام . من پکیچ پرولاهست که زمانی آب گرم باز میکنم ارور 01میده چند بار ریست کردم درست نشد ممنون میشم راهنماییم کنید . و نحوه باز کردن برای اشکالات جزی هم اگر ویدیویی دارین عالیه .
    خیلی ممنون . مسعود

  28. علی سینا

    سلام پکیج ما بعضی مواقع گرم نمی کنه و چراغ قرمز میز نه ،درمواقعی که باد می آید این اتفاق می افتد وکد E03میزنه دلیلش چیست و چگونه می توان اورا درست کرد

    1. کرمان تاسیسات

      ممکنه که دود برگرده و سنسور دود فعال بشه، باید کلاهک اچ نصب کنید

  29. محمد

    سلام
    همسایه بالای ما چند ماه پیش لوله خروجی دود پکیج را شکست و خرده بتن و آجر داخل پکیج ریخت. سرویسکار خودشان آمد و فیلتری را تمیز کرد. تا الان مشکلی نداشتیم. اما چند روز است صدای ناهنجاری از پکیج بلند می شود. برخی مواقع شدید و برخی مواقع ضعیف است. برنه را خودم باز کردم و خرده آجر و بتن های زیادی را تمیز کردم. محدوده صدا سمت راست است و مشخص نیست مربوط به کدام قطعه است. پکیج روشن است و ارور نمی دهد و هم آب گرم است و هم گرمایش طبیعی خود را دارد.

    1. کرمان تاسیسات

      سلام ممکنه از فن دستگاه باشه. باید از نزدیک ببینم تا بتونم بگم

  30. محمد

    سلام پکیج مدل پرلا پرو دارم مدل ۳۲۰۰۰هزار کده e06را نمایش میده ولی وقتی هم پکیج را درحالت استند بای قرار میدهم بازهم چشمک زن میزنه چشمک زن قرمز مشکلش چیه ممنون میشم جواد بدید

    1. کرمان تاسیسات

      این امکان هست که دود خیلی خوب بیرون نمیره

    2. Reza

      ۱_پرشر دود
      ۲_ان تی سی
      ۳_پرشر آب

  31. علی

    با سلام من پیکج پرلا 24 دارم عقربه نمایش فشار کلا از کار افتاده البته قبلش چند وقتی بود فشار اب مرتب با تغییر عقربه درجه اب بالا پایین می شد و اب میریخت که باید شیر یکی از رادیات ها رو باز می کردیم تا اب تخلیه بشه . الان کلا عقربه نمایش فشار از کار افتاده ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. کرمان تاسیسات

      اگر مطمئن هستید که آب داخل مدار هست و عقربه نشان نمیدهد میتوانید آن را باز کنید و مسیرش را با یک سوزن باز نمایید. انشاالله که درست میشود.

  32. mesut

    سلام. وقت بخیر. پکیج پرلا ارور e04 میزنه و چراغ چشمک زن قرمز و فشار آب صفر.
    خوندم که زیر پکیج شیر آبی رنگی وجود داره که باید باز کنم تا فشار اب بره بالا.
    اما زیر پکیج شیر آبی وجود نداره!!
    راهنمایی کنید. ممنون.

    1. کرمان تاسیسات

      سلام شکلش متفاوته اما حتما هست

  33. فرشید

    سلام یکپکیج perlaدارم که حتی زمانی که روی حالت خاموش هم هست بعضی ازمواقع صدای فعال شدن یک رله میده بعدازاون پمپش یک مدت کارمیکنه وبعدمتوقف میشه بعضی روزهاساعتها این اتفاق نمیفته ولی بعضی مواقع چندین بارپشت سرهم این صدامیادوفن وپمپ کارمیکنه شیرهای مدارگرم روهم که میبندم صدای پمپ زیادمیشه لطفااگه میشه راهنمایی کنیدعلتش چیه؟

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. احتمالا ضربه قوچ داری. باید ورودی آب سرد یک شیر سوزنی نصب کنی.
      راه تستش ساده است، شیر ورودی رو ببند ببین بازم برای خودش روشن میشه یا نه.

  34. فرشید

    سلام بله روشن میشه شیرورودی هم که بسته هست بازهم روشن میشه درکل هیچ ارتباطی به آب نداره شیرهای مدارگرمایش روهم که می بندم صدای پمپ زیاد میشه ولی بازهم همونجوری هست یک لحظه فن رو روشن میکنه ولی پمپ آب بیشترکارمیکنه حدود 30ثانیه کارمیکنه بعدخاموش میشه بازدوباره روشن میشه درکل نظم خاصی نداره شیلنگ پرشردود روهم درآوردم یازهم روشن شد ، به نظر شمامیشه سنسورتشخیص دمای آب خراب شده باشه ویا اینکه برد دچارمشکل شده وهمش سیستم ضدیخ زدگی ویاسیستم ضدجام پمپ فعال میشه؟

    1. کرمان تاسیسات

      اول ابن که شیر های مدار گرمایش رو هیچوقت نبند چون به پمپ خیلی فشار میاد.
      دوم این که پرشر دود ربطی به این جریان نداره.
      سوم این که اگر آب ورودی رو میبندی و همچنان خودش استارت میزنه باید چند تا چیز رو چک کنی: 1. وقتی استارت میزنه روی برد عکس شیر آب میاد یا عکس رادیاتور؟ 2. تعویض ترمیستور ها (مخصوصا ترمیستور شوفاژ)

  35. محمد

    سلام اگر لطف کنید
    پکیج prela۲۸ دارم رادیاتور ها نسبت به قبل خوب گرم نمی کنن دلیلش از چی میتونه باشه
    هوا گیری هم شده

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. به هر دلیلی آب دور نزند، رایداتور ها خوب گرم نمیشوند. اول از همه فیلتر زیر پکیج را تمیز کنید.

  36. امیر

    سلام پکیج پرلا پرو ۲۸ دارم کد خطای CH 1 میده همراه با زنگوله هرچقد گشتم پیدا نکردم این کد خطارو راهنماییم میکنید

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. محفظه احتراق را با بلوئر تمیز کنید و ا زسلامت پرشر دود هم مطمئن شوید.

  37. محمد

    سلام پکیچ ما روشن نمیشه وعلامت زنگ نشون میده در صورت امکان راهنمایی کنید

    1. کرمان تاسیسات

      احتمالا مبدل خاک زیادی دارد و پرشر دود ضعیف است

  38. ناشناس

    سلام.پکیچ ما پرولا هست مانیتور E04رو نشان میده شیر اب رنگ رو باز کردم فشار اومد روی 2 ولی اب گرم نمیاد و هماه علامت {E04}رو همچنان نمایش میده واب گرم نمیاد ممنون میشم رهنمایی بفرمایین

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. ممکن است مشکل از پرشر سوئیچ آب و یا برد الکترونیک باشد.

  39. سارا

    سلام
    نمایشگر پکیج پرلا دما رو نشون میده ولی چراغ قرمز چشمک زن هست و علامت زنگوله هم چشمک زن هست چه مشکلی دارد و آیا نیاز به حضور تعمیرکار دارد؟
    با تشکر

    1. کرمان تاسیسات

      سلام پرشر دود ضعیف شده است و باید تعویض گردد

  40. ناشناس

    سلام خسته نباشید پکیج پرلا درو است و دما ۲۱ است و علامت زنگ روشن و خیلی طول میکشه آب گرم بشه ؛ ممنون از لطفتون

    1. کرمان تاسیسات

      سلام. پرشر دود را تعویض کنید و محفظه احتراق را خاک زدایی کنید

  41. ناشناس

    نمایشگر روشن نمیشود
    چراغ سبز رنگ روشن نمیشود
    علتش چیه
    لطفا راهنمایی کنید
    مدل بوتان پرولا

    1. کرمان تاسیسات

      سلام.
      احتمالا برد سوخته است و باید تعویض شود

  42. امیر

    درود بر شما از مطالب بهره بردم

  43. ۰۹۳۸۹۷۴۲۵۳۷

    دم همتون گرم براتون دعا میکنم

    1. کرمان تاسیسات

      خوشحالیم کارتون راه افتاده

  44. ناشناس

    با سلام و خسته نباشید پکیج ما پرلا هستش برق شهری قطع شد زمانی که وصل شد.دستگاه روشن نمیشه و همزمان چشمک زرد و قرمز میزنه رو نمایشگرم خیلی ضعیف تمام علامت دیده میشه به غیر شماره ارور

    1. کرمان تاسیسات

      برد باید تعمیر بشه

دیدگاهتان را بنویسید