نصب و تعمیر چیلر در کرمان 09135824101

نصب و تعمیر چیلر در کرمان 09135824101

نصب و تعمیر چیلر در کرمان یکی دیگر از خدماتی است که ممکن است به آن احتیاج پیدا کنید. اگر به دنبال نصاب چیلر جذبی و تراکمی هستید یا نیاز به سرویسکار و تعمیرکار چیلر در کرمان دارید مطلب زیر را بخوانید و با کرمان تاسیسات تماس حاصل فرمایید.

ساختمان های بزرگ معمولا دارای سیستم خنک کننده مرکزی هستند. این سیستم های خنک کننده در اکثر مواقع، چیلر های جذبی میباشند. نصب و تعمیر چیلر در کرمان یکی از شغل های تخصصی است که اگر توسط فرد غیرمتخصص انجام شود قطعا هزینه سنگینی را بر دوش شما خواهد گذاشت.

مشکلات رایج چیلر ها:

1.      برفک زدن کمپرسور

2.      استارت نشدن کمپرسور

3.      کم شدن خنکی دستگاه

4.      دائم الکار شدن چیلر

 

خرابی های مربوط به کمپرسور چیلر و تعمیر کمپرسور

1.      صدای بد کمپرسور: اگر کمپرسور چیلر صدا میدهد به معنی خوردگی یا خرابی یکی از قطعات است. معمولا بوش یاتاقان به صدا می افتد و اگر سریع به دادش نرسید، بعد از مدتی یاتاقان میشکند و کمرپرسور گیرپاژ میکند.

2.      گیرپاژ شدن

3.      سوختن سیم پیچ

چرا کمپرسور خراب میشود؟

1.      برگشت مبرد به صورت مایع: اگر مبرد به صورت مایع به کمپرسور برگردد، به مرور زمان کمپرسور خراب میشود. یک دلیل آن هم این است که مایع با روغن مخلوط شده و روغن کاری داخل کمپرسور کم میشود.

2.      کاهش روغن به دلیل کمبود روغن، روغن بی کیفیت، خرابی اویل پمپ، گرفتگی فیلتر روغن

3.      حرارت بیش از حد در سیم پیچ کمپرسور: دلیل این اتفاق ممکن است کمبود مبرد یا فشار بیش از حد به کمپرسور باشد.


تعمیر چیلر در کرمان

یکی از خدمات مورد نیاز برای ساختمان هایی که از چیلر استفاده میکنند، نصب و تعمیر چیلر در کرمان است. کرمان تاسیسات با معرفی متخصصان نصاب و تعمیرکار چیلر در کرمان در خدمت شما شهروندان عزیز کرمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید